i love fall
heart
phonograffiti
been playing castlevania all day in my pajamas. today rulz. video games should be the last thing i'm doing w/ my f'd up hand, but whatevs, fuck it. i'm going to have a ridiculous scar anyway. and by ridiculous i mean badass. i wish i had an actual super nintendo.

(no subject)
i solemnly swear that i am up to no good
phonograffiti
america
fuck yeah

ps. mtb being the bearer of awesome news and then everyone proceeding to take shots was amazing.
ilu everyone

bch, pls.
i solemnly swear that i am up to no good
phonograffiti
you know what is so annoying???
when people use "after the jump" on their fucking blog/whatever. after the jump? wtf, stfu.
and also... "to boot". who fucking says that. TO BOOT????!??? stop. just stop right now.

dang
heart
phonograffiti

OMG
Originally uploaded by phonograffiti
I can't even pull it back in an elastic. IDK IF I LIKE IT ugh. Also just noticed its pretty much the haircut from my icon.

bonjour durham, brooklyn, detroit.
i solemnly swear that i am up to no good
phonograffiti
T-minus 8 days 'til GOOD TECHNO ROAD TRIP 08.
Pretty much the best/worst idea ever.

I CAN'T WAIT TO SEE YOU EVERYONE OMG ILU

BONJOUR VEGAS
heart
phonograffiti
I have the next few days off work!!!!!
Thur-Monday. SEE YA TUESDAY!!

(no subject)
heart
phonograffiti
I am pretty sure I'm the most irresponsible person on the planet.

!omg omg ogm ogm
heart
phonograffiti

vader is having her puppies on the 11th (or so)
AND GUESS WHO GETS ONE?!?!?!!!!!!
YEAH, ME
i am already thinking of ridiculous names!

PUG NUGGET FOREVER, SO CUTE. ILU ALREADY AND I HAVENT EVEN MET YOU YET.

new car, new puppy, new phone. i rulz.

i kinda fell off though, i pretty much talk to noone. and i agreed to work overtime at work. wtf was i thinking????? i felt compelled to help out. + if you are paying me, whatevs.
also, major points for me: i paid off all my credit cards and i'm almost done paying sallie mae off. i owe like 1100, i'll pay that shit with my next check. it'll be so nice not having to deal with that anymore !
Tags:

teamh8
heart
phonograffiti




omg i was really bored.
JD MAKING IT RAIN BUBBLEGUM. omg
but the one of me is basically exactly me.


**added scott. because SCOTT BABY HAD TO HAVE IT.

!
fafi
phonograffiti
OMFG!!!!!!!!!!!!!!!!!

psi0nik (2:51:18 AM): 25 Jan 08 ME > New York, JFK
psi0nik (2:51:21 AM): merry christmas
more like die (2:51:17 AM): wha
more like die (2:51:23 AM): ?
psi0nik (2:51:40 AM): THATS YOUR FLIGHT
more like die (2:51:32 AM): you bought me a plane tix0r?
psi0nik (2:51:48 AM): yep
more like die (2:51:40 AM): OMG
more like die (2:51:43 AM): ILU!!!!!!!
more like die (2:51:53 AM): SWEETEST XMAS PREZ EVZ
more like die (2:51:58 AM): TY DRUNKY <3
psi0nik (2:52:31 AM): MADE THAT DECISION BEFORE I WAS DRUNK KTHX

MATTHEW DEAR FOR MY XMAS PREZ @ MINIMOO IN NYC. JD U RUELZ. OMFG OMFG OMFG.!!

def better than nye with hussies...!

?

Log in